I like listening to the Strokes at 0.25x speed for full effect. Y’know to listen to the straokes.

ENVIA         ADJUNTA         DESCARTA         ···

Per a:


A/c:


Agraïment

 

Malgrat les altes hores de la nit d’aquest final de setmana, em trobo en disposició de un moment adequat per donar-li les gràcies de la seva ajuda al llarg de les meves dues matriculacions a l’assignatura de dret administrtiu 2. Sóc conscient que no vaig fer un examen de recuperació a l’altura de les expectatives (de fet no vaig fer ús del meu temps addicional sent conscient de l’exercici de futilitat que la inventiva suposa en examens de dret i per la necessitat d’arribar a la feina), i de totes maneres vull agrair-li la seva paciència i cordialitat en el tracte.
Si em permet una confidéncia (i a risc de que pugui sonar peloteo); sovint dubto de la meva capacitat realista de dedicarme al àmbit del dret, i en relació a aixó cal dir que la seva rigurositat equànime és un referent i un estàndad molt present per a mi.
Caldrà perseverar per part meva.
Moltíssimes gràcies, ha estat un plaer ser alumne seu i fins la pròxima.

P··· L···· V·····

Anuncis

Deixa un comentari

